Любимівська селищна рада

Каховський район Херсонська область

Аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення Любимівської селищної ради

Дата: 19.06.2021 11:36
Кількість переглядів: 79

«Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік»

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання:

згідно зі статтею 10 та пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень.

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). У іншому разі норми відповідного рішення селищної  ради застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Відповідно до пункту 12.3.5. у разі якщо до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування місцевих податків та зборів, селищна рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків та зборів, що є обов’язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки та збори справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування таких місцевих податків та зборів.

Місцеві податки та збори зараховуються в повному обсязі до місцевого бюджету та є його бюджетоформуючим джерелом, забезпечують збалансованість дохідної частини бюджету та задоволення нагальних потреб громади,  виходячи з вищевикладеного, з метою безумовного виконання Податкового кодексу України, недопущення суперечливих ситуацій, забезпечення дохідної частини бюджету територіальної громади, рада приймає рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік»

Причини виникнення проблеми:

У  разі  неприйняття рішення,  податок  на  нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки буде справлятись по мінімальних ставках, що спричинить втрати дохідної частини бюджету. Як наслідок будуть не профінансовані цільові програми: соціальні, економічні, екологічні, розвитку підприємництва.

Підтвердження важливості проблеми:

            Важливість проблеми при затверджені місцевих податків та зборів полягає в необхідності наповнення  бюджету та спрямування отриманих коштів від сплати  податків на вирішення соціальних проблем територіальної громади та покращення її інфраструктури. Станом на 01.01.2021р. на території Любимівської селищної ради обліковано 15 платників податку на нерухоме майно юридичних осіб. Всього надходження до бюджету громади за 2020р. склали – 897061 грн. Для розрахунку прогнозних показників суми витрат суб’єктів малого підприємництва враховувались основні макропоказники економічного та соціального розвитку ( лист Міністерства Фінансів України «Про особливості складання проектів місцевих  бюджетів на 2021 рік» №05110-14-6/25074 від 13.08.2020р.) на 2022 рік прогнозований розмір мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 01 січня 2022 року (надалі – прожиткового мінімуму) складе 2481,00 грн, мінімальної заробітної плати, установленої законом на 01 січня 2022 року (надалі мінімальної заробітної плати) – 6700,00 грн. На кількість суб’єктів господарювання може вплинути економічна ситуація, оскільки працездатне населення шукає джерела доходу за територіальними межами країни і села, а також вплив пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19.

Враховуючи вищевикладене, Любимівською селищною радою розробляється проект рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік» та публікується в засобах масової інформації.

 

 

 

 

 

 

 

Ставка, грн.

2021 рік

Ставка, грн.

2022 рік

6,00 грн. – фізичні особи;

90,00 грн. -юридичні особи

для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності: фізичних осіб ставка податку становить 0,1% розміру мінімальної заробітної плати, для юридичних осіб ставка податку становить 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;

(на 01.01.2021 – 6000,00 грн.)

6,70 грн. – фізичні особи;

100,50 грн. -юридичні особи

 для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності: фізичних осіб ставка податку становить 0,1% розміру мінімальної заробітної плати, для юридичних осіб ставка податку становить 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;

(на 01.01.2022 – 6700,00 грн.)

 6,00 грн. – фізичні особи;

90,00 грн. -юридичні особи

- для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності:  фізичних осіб ставка податку становить 0,1% розміру мінімальної заробітної плати, для юридичних осіб ставка податку становить 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

6,70 грн. – фізичні особи;

100,50 грн. -юридичні особи

- для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності:  фізичних осіб ставка податку становить 0,1% розміру мінімальної заробітної плати, для юридичних осіб ставка податку становить 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

 

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава.

Органи місцевого самоврядування

+

 

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

 Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією селищної ради.

  Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів з огляду на вимоги Податкового кодексу України:

Якщо селищна рада у термін до 15 липня не прийняла та не оприлюднила рішення про встановлення місцевих податків та зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норми Податкового кодексу України, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів.

2. Цілі державного регулювання

Проект рішення селищної ради спрямований на розв’язання завдання, визначеного в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу.

Основними цілями регулювання є:

- встановити доцільні і обґрунтовані розміри ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання;

- встановити пільги щодо сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки;

- здійснити планування та прогнозування надходжень від податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки при формуванні бюджету;

- забезпечити додаткові надходження до бюджету, з метою забезпечення фінансування цільових програм;

- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування;

- привести рішення селищної ради у відповідність до норм та вимог Податкового кодексу України.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

1

2

Альтернатива 1

Не виносити на розгляд сесії селищної ради та не приймати рішення селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік».

Така альтернатива є неприйнятною, в зв’язку з тим що в даному випадку відповідно до підпункту 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України  податок буде справлятися виходячи з норм Кодексу із застосуванням мінімальних ставок, що суттєво погіршить надходження до сільського бюджету. Місцевий бюджет втратить надходження у розмірі – 539368 грн тим самим буде завдано негативного впливу Любимівській селищній раді, оскільки відсутність надходжень до бюджету ставить під загрозу фінансування програм дошкільної освіти, соціального захисту та забезпечення, оздоровлення дітей, благоустрою населених пунктів та культури.

Альтернатива 2

Винести на розгляд сесії сільської ради та прийняти рішення сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік» у запропонованому вигляді

Альтернатива є прийнятною, оскільки

ставки податку для об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних і юридичних осіб, установлюються з повним дотриманням  вимог Кодексу диференційовано залежно від типів таких об'єктів нерухомості.

Сталі надходження у сумі 539368 грн, що дасть можливість належно профінансувати освіту.

 

 

2. Оцінка  вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1

Не передбачені

Відсутні  

Альтернатива 2

- забезпечить дотримання вимог Податкового кодексу України, реалізацію наданих органам місцевого самоврядування;

- забезпечить відповідні надходження до місцевого бюджету від сплати податків та зборів у сумі 539368 грн;

- створить сприятливі фінансові можливості влади для задоволення потреб територіальної громади

- вдосконалить відносини між територіальною громадою, сільською радою, органом фіскальної служби та суб’єктами господарювання пов’язаних зі справлянням податку.

Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту, проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його публікування

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1

Через відсутність регулювання, оскільки на законодавчому рівні не визначено розмір мінімальної ставки, громадяни не сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки і бюджет громади недоотримає кошти у сумі –539368 грн.

Витрати відсутні для громадян у частині сплати податку.

 

Альтернатива 2

- сплата податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки за обґрунтованими ставками прогнозовано у сумі – 539368 грн.

- встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій громадян.

- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.

Надходження від податку дасть можливість частково профінансувати видатки на освіту.

Витрати на сплату податку громадян, які підпадають під дію регулювання.

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Розрахункова кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта, складає 15 осіб:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Розрахункова кількість суб’єктів господа-рювання, що підпадають під дію регулю-вання,  одиниць*

0

0

0

 

   15

 

15

Питома вага групи в загальній кількості, відсотків

 

 

 

100

100

Оскільки відповідно до податкового законодавства податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується до того місцевого бюджету, на території якого розташовані об’єкти нерухомості, до кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1

Унеможливлюється обрахування та сплата податку. Оскільки на законодавчому рівні не визначено розміру мінімальної ставки. Через відсутність регулювання, яким визначаються розміри ставок податку на 2022 рік, вигоди для 15 платників податку

Відсутні витрати в частині сплати податку. Тому відсутня можливість збільшення видатків з бюджету сільської територіальної громади на розвиток закладів освіти громади.

 

Альтернатива 2

Забезпечується прозорість механізму справляння податку. Ставки податку для об'єктів житлової та / або нежитлової нерухомості установлюються з повним дотриманням вимог Податкового Кодексу України диференційовано залежно від типів таких об'єктів нерухомості. У працівників підприємств буде можливість користуватись благами, які створить громада на своїй території, за рахунок податкових надходжень.

Витрати на сплату податку суб’єктами господарювання, які підпадають під дію регулювання.

Прогнозні надходження від сплати податку – 8397061 грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка сумарних витрат за альтернативами

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат,

грн.

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання згідно з додатком до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (таблиця Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання)

 

 

0

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання  згідно з додатком до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (таблиця Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання)

 

3430,5

 

4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Оцінка ступеня досягнення цілей визначається за чотирибальною системою, де:

4 – цілі прийняття проекту регуляторного акта, які  можуть бути досягнуті повною мірою (проблеми більше не буде).

3 – цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 – цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться,  деякі важливі та критичні її аспекти залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття проекту регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

 

 

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал резуль-тативності

(за 4-х бальною системою оцінки)

 

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

1

2

3

Альтернатива 1

1

Така альтернатива є неприйнятною оскільки з 01.01.2022 в громаді не встановлено розмір ставки податку, на законодавчому рівні не визначено мінімального розміру ставки, відповідно не нараховується та не сплачується податок. Наслідком є недоотримання надходжень до бюджету коштів на прогнозованому рівні – 8988,0 тис. грн, що обмежить фінансування першочергових видатків. Негативний вплив буде завдано територіальній громаді, оскільки відсутність надходжень до бюджету ставить під загрозу фінансування освіти.

Альтернатива 2

3

Цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті майже  повною мірою. Ставки податку для об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних і  юридичних осіб, установлюються з повним дотриманням вимог Кодексу диференційовано залежно від типів таких об'єктів нерухомості. Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів громади і платників податку. Очікувані надходження зі сплати податку – 8397061 грн, що надасть можливість профінансувати програми дошкільної та загальної середньої освіти.

 

 

 

 

Рейтинг результатив-ності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи в рейтингу

1

2

3

4

Альтернатива 2

Органи місцевого самоврядування:

-надходження додаткових коштів до сільського бюджету прогнозовано у розмірі 8397061 грн;

-спрямування додаткового фінансового ресурсу на соціально-економічний розвиток громади.

Громадяни:

-сплата податку за обґрунтованими ставками прогнозовано у сумі 132765 грн;

-встановлення пільг по сплаті податку для окремих категорій громадян.

Суб’єкти господарювання:

-сплата податку за обґрунтованими ставками прогнозовано у розмірі – 8397061 грн.

Органи місцевого самоврядування:

-витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акта та його офіційним опублікуванням.

Громадяни:

-сплата податку за встановленими ставками;

Суб’єкти господарювання:

-сплата податку за встановленими ставками та витрати на адміністративні процедури, пов’язані з виконанням регулювання – 8 954,5 тис. грн.

При прийнятті альтернативи цілі будуть  досягнуті майже повною мірою. Громада зможе профінансувати заклади освіти. Населення зможе користуватись створеними благами.

Підприємці зможуть бачити куди спрямовуються їхні кошти від сплати податків і також користуватись створеними благами.

 

 

Альтернатива 1

Органи місцевого самоврядування:

-відсутні.

Громадяни:

-сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України

Суб’єкти господарювання:

-сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України

Органи місцевого самоврядування:

-відсутні.

Громадяни:

-відсутні;

Суб’єкти господарювання:

- відсутні.

Альтернатива не прийнятна – не досягаються цілі ухвалення акта.

Негативний вплив буде завдано територіальній громаді села, оскільки відсутність надходжень до бюджету громади у сумі – 8397061 грн ставить під загрозу фінансування закладів освіти, а отже і отримання якісної освіти населенням громади.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рейтинг результативності

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

1

2

3

Альтернатива 2

Для досягнення встановлених цілей перевага  була  надана  цій  альтернативі. До місцевого бюджету надійдуть додаткові кошти від сплати даного податку, а податкове навантаження для платників не буде надмірним. Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів сільської ради і платників податку.

Зміни та доповнення до чинного законодавства України або виникнення необхідності в нормативному врегулюванні певних правових відносин

Альтернатива 1

Цілі регулювання не можуть бути досягнуті. Причиною відмови є необхідність фінансування програм та наповнення бюджету громади. Недоотримання надходжень у бюджет може призвести до суттєвих скорочень видатків на дошкільну та загальну середню освіту.

Зміни та доповнення до чинного законодавства України або виникнення необхідності в нормативному врегулюванні певних правових відносин

Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення економічно-обґрунтованих місцевих податків та зборів, що є посильними для платників податків, забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування – Любимівської селищної ради.

5. Механізми та заходи,

які забезпечать  розв’язання визначеної проблеми

Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

В результаті визначення цілі, проведення аналізу поточної ситуації на території Таври чанської сільської ради, виконавчого комітету Любиміської селищної ради, проведених консультацій, нарад та зустрічей, основним механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми є встановлення запропонованого податку на 2022 рік.

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:

Розробка проекту рішення Любимівської селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2022 рік».

Проведення обговорення консультацій з суб’єктами господарювання.

Оприлюднення проекту та отримання пропозицій і зауважень.

Отримання пропозицій по удосконаленню проекту від Державної регуляторної служби України.

Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії селищної ради.

Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.

Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

Таким чином, упровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства як органами державної податкової служби, органами місцевого самоврядування, так і суб’єктами господарювання, у тому числі нерезидентами, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, та громадянами, що сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у порядку та на умовах, визначених Податковим кодексом України і цим регуляторним актом.

Проект рішення в повній мірі відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме:

  • доцільності – використання наданих державою повноважень органу місцевого самоврядування щодо запровадження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
  • ефективності – запровадження даного регуляторного акту дасть змогу у подальшому отримувати додаткові надходження від податку;
  • збалансованості – для суб’єктів господарювання, яких стосуватиметься даний регуляторний акт – чітке визначення умов сплати податку, для бюджету – стабільне отримання надходжень даного податку;
  • передбачуваності – прийняття даного регуляторного акту дозволить суб’єктам господарювання, які є платниками податку на нерухоме майно, створювати довгострокові плани діяльності, а органу місцевого самоврядування – отримати перспективу на подальші роки;
  • принципу прозорості – даний проект рішення підлягає оприлюдненню на офіційному веб-сайті Любимівської селищної ради в мережі Інтернет (https://lubymivka.gromada.org.ua/)  в розділі «регуляторна політика»);

-     врахування громадської думки.  

            З метою підтримки малого підприємництва, сприяння самозайнятості населення, створення додаткових робочих місць проектом пропонується відсотковий розмір ставок податку на 2022 рік

 

6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи їх порядок обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

Тест малого підприємництва додається

 7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

            Рішення набирає чинності з початку бюджетного періоду, тобто з 01.01.2022, та діє протягом року, з можливістю внесення змін до нього та його відміни в разі змін у чинному законодавстві.

             8. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Досягнення визначених цілей шляхом виконання вимог нового регуляторного акта забезпечить надходження до бюджету громади коштів для виконання заходів, передбачених цільовими програмами.

До кількісних показників належать: чисельність платників податку, на яких поширюється дія регуляторного акта, та суми коштів від його сплати.

Крім кількісних показників до вигод належить забезпечення фінансування місцевих програм за рахунок збільшення надходжень коштів до бюджету громади від сплати податку.    

Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:

 

№ з/п

Показник

У разі прийняття  рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік»

Ставка,%

 

Очікуваний обсяг надходжень

1

Надходження до бюджету міста коштів від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тис. грн):

1,5%

8397,06

2

 

Кількість платників податку, на яких поширюватиметься регуляторний акт, осіб:

15

 

2.1

- юридичні особи;

15

406603

2.2

- фізичні особи

 

132765

3

 

 

Розмір коштів, що витрачаються суб’єктами господарювання – юридичними особами, пов’язані з виконанням вимог акта (грн)*

 

228,70

4

 

 

час, що витрачається суб’єктами господарювання – юридичними особами, пов’язані з виконанням вимог акта (год.)*

 

2

5

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання, пов'язаний з державним регулюванням

80%

                  * Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання – юридичними особами, пов’язаний з виконанням вимог акта, може бути змінений, якщо зміниться розмір мінімальної заробітної плати.

228,70 грн/год. -  розмір коштів витрачених одним СПД, 

2 години – розмір часу на одного СПД

9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

            Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися в терміни, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та відповідно до методики, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», зі змінами:

- базове відстеження буде проводитися до дня набуття чинності регуляторним актом з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта;

- повторне відстеження буде проводитися через рік з дня набрання чинності регуляторного акту, але не пізніше, ніж через два роки з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей, тобто встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до вимог Податкового кодексу України.

 

 

                                                                     

 

 

Селищний голова                                                                                      Сергій КОНОВАЛОВ

                                      

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь