Любимівська селищна рада

Каховський район Херсонська область

ТЕСТ Малого підприємництва (М-Тест)

Дата: 13.01.2022 11:23
Кількість переглядів: 101

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 06 березня 2021 р. по 06 березня 2021р.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

05.02.2021

04.03.2021

Робочі наради, зустрічі, консультації  по телефону, онлайн-опитування.

18

Ознайомлення підприємців з проектом регуляторного акта та аналізом регуляторного впливу. Обговорено та запропоновано залишити розміри  ставок місцевих податків і зборів на 2022 рік на рівні діючих ставок

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

 кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 75 (одиниць),

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив  100 (відсотків)

 

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

0

0

0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0

0

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

0

0

0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0

0

0

5

Інші процедури:

 - єдиний податок

І група

 

ІІ група

 

248,10грн.*12міс.=2977,20грн.

 

1340,00грн.*12міс.=16080,00грн.

 

 

6

Разом, грн.

Формула:

(сума рядків 1+2+3+4+5)

19057,20

0

0

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

75 (в т.ч. І група –11, ІІ група - 23)

8

Сумарно, грн.

839121,6  грн. в тч.:

  • 83361,6грн. єдиний податок І гр
  • 755760грн. єдиний податок ІІ гр

 

0

0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

Розмір мінімальної заробітної плати на 01.01.2021 – 6000,00грн, прогноз на 2022 рік – 6700,00грн. (Закон України «Про державний бюджет України на 2021 рік», Міністерства Фінансів України «Про особливості складання проектів місцевих  бюджетів на 2021 рік» №05110-14-6/25074 від 13.08.2020р.), кількість робочих годин у 2022 році 1987 годин (сайт buhoblik.org.ua), у погодинному розмірі на 2022р. – 40,36 грн. (6700,00 грн./166 год/міс.)

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання.

Витрати часу на отримання інформації про регуляторний акт  (пошук рішення на веб-сайті міської ради), отримання необхідної форми для звітування Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата)

0,30* х 40,36грн.=12,11грн.

12,11 грн.

0

0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Сплата податку

0,3години*12*40,36грн.= 145,30грн

Витрати часу на отримання інформації про звіт, отримання необхідних форм, витрати часу на заповнення звітної форми та на передачу звітної форми органу державної фіскальної служби

(0,15годин+0,3годин+0,15годин)*1звіт*40,36= 40,36грн

185,66 грн

0

0

11

Процедури офіційного звітування

 

0,00 грн.

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Відсутні (перевірка відбувається податковим інспектором)

0

0

13

Інші процедури:

 

0

0

14

Разом, гривень

197,77грн. – І група;

197,77грн. – ІІ група

0

0

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 

28- І група

47 - ІІ група

0

0

16

Сумарно, гривень

14832,75 грн, в т.ч.:

197,77*28=5537,56

 І група;

197,77*47=9295,19

 ІІ група

0

0

 

            Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

            Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури. Прийняття цього регуляторного акта не передбачає утворення нового виконавчого органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

4.Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

839121,6

0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

14832,75

0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

853954,35

 

0

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

 

0

0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

853954,35

 

0

 

5.Розроблення коригуючих  (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

            Коригуючі (пом’якшувальних) заходи не розроблялись, оскільки запропонованим регуляторним актом не передбачено здійснення особами, додаткових витрат, що не передбачені Податковим кодексом України.

            На основі сумарних витрат за рік, впровадження регуляторного акта забезпечить стабільні надходження до бюджету сільської територіальної громади, а це в свою чергу забезпечить фінансування програми соціального захисту населення та виконання вимог Податкового кодексу України.

 

 

Селищний голова                                                                            Сергій КОНОВАЛОВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь